Lista mea de bloguri

joi, 24 aprilie 2014

Sesiunea naţională de comunicări ştiinţifice la Muzeul Vasile Parvan cu prilejul a 100 de ani de muzeografie şi cultură. Secţiunea PERSONALITĂŢI-MEMORIALISTICĂ. Onorată şi fericită să mă aflu în mijlocul unor oameni deosebiţi.
Am avut plăcerea să particip şi la concertul extraordinar susţinut de violonistul GABRIEL CROITORU şi pianistul VALENTIN GHEORGHIU
Photo: Sesiunea naţională de comunicări ştiinţifice la Muzeul Vasile Parvan cu prilejul a 100 de ani de muzeografie şi cultură. Secţiunea PERSONALITĂŢI-MEMORIALISTICĂ. Onorată şi fericită să mă aflu în mijlocul unor oameni deosebiţi.
Am avut plăcerea să particip şi la concertul extraordinar susţinut de violonistul GABRIEL CROITORU şi pianistul VALENTIN GHEORGHIU
https://www.facebook.com/mihaela.babusanu.amalanci?hc_location=timeline

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu